Friday, May 20, 2011

My heart will go on


Зүүрмэглэх бүрийдээ би чинийхээ дүрийг
Зүүдэндээ тодоос тод хардаг
Намайгаа хайрласан хэвээрээ гэдгээ хэлэх гэж
Нааш шөнө болгон ирдэг юм уу, чиний дүр
Дурлалт хос биенээсээ хэдий хол байсан ч
Дундраагүй сэтгэлээ чи минь ирж шивнэдэг
Хол, ойр
Хорвоогийн хаана ч байлаа гэсэн
Бидний хайр хэзээ ч төгсөхгүй гэдэгт би итгэдэг
Чи миний зүрхний хаалгыг нээж ороод
Чин сэтгэл дотор минь оршсоор байна
Тиймээс чамайгаа би хайрласаар байх болно
Нартад нэг л удаа бадамласан хайр
Намайг чамайг эцсийн амьсгалаа авах хүртэл
Насан турш илчээ огт алдахгүй, ассаар л байна
Амьдралдаа би ганцхан хайртай л учирсан
Ахиад олдошгүй тэр хайр минь чи л байсан
Хол, ойр
Хорвоогийн хаана ч байлаа гэсэн
Бидний хайр хэзээ ч төгсөхгүй гэдэгт би итгэдэг
Чи миний зүрхний хаалгыг нээж ороод
Чин сэтгэл дотор минь оршсоор байна
Тиймээс чамайгаа би хайрласаар байх болно
Чамайгаа энд байхад би юунаас ч айхгүй
Чи ч бас зүрхэнд минь байгаа цагт юунаас ч айгаад хэрэггүй
Бид яг энэ мөчдөө үүрд үлдэх болно

Бичлэг: www.goolingoo.mn

No comments:

Post a Comment